Εκπαιδευτικά προγράμματα 2012-2013

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
(Αγωγής Σταδιοδρομίας, Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πολιτιστικών Θεμάτων, Comenius- Leonardo da Vinci και eTwinning)
ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012-2013




A’ Τάξη:     Μουστάκα Αγγελική
Α)Υγιεινή Στόματος
Β)Πράσινη πόλη
Γ)Λογοτεχνία

Β’ Τάξη:    Σωτηράκη Μαρία
Α) Το δένδρο στη ζωή μας
Β) Οι εποχές του χρόνου και οι μήνες του
Γ) Το δικό μας παραμύθι/Η ανατροπή ενός παραμυθιού

Β2:        Κοιλιά Ιωάννα
Α) Ζώα που κινδυνεύουν
Β)Υγιεινή διατροφή – Τρόπος και διατροφικές συνήθειες
Γ) Κυκλοφοριακή αγωγή : Μαθαίνω τα σήματα

Γ1:        Ηρακλείδη Στεργούλα
Α)Μια σταγόνα θησαυρός: από την ελιά στο λάδι
Β)Η θάλασσα είμαι εγώ και βοήθεια για τα ζώα μου ζητώ
Γ)Ανακυκλώνω και δεν αναλώνω

Γ2:        Καρβούνη Ευαγγελία

Α)Τόσο διαφορετικός μα …τόσο ίδιος
Β)Οι περιπέτειες του Οδυσσέα
Γ)Το θέατρο σκιών : Καραγκιόζης

Δ2:        Πονίρη Μαρία
Α)Προστατεύω τους φίλους μου τα δόντια
Β)Καίγεται το δάσος…καίγεται το σπίτι μου.
Μολύνω το νερό σημαίνει…

Ε1:        Μανίκαρου Ειρήνη
Α)Μέλισσες και μέλι, ένας γλυκός θησαυρός
Β)Μεσογειακή διατροφή: Λάδι και ψωμί
Γ)Το σχολείο μας και η ιστορία του

Ε2:        Καράμπελας Κωνσταντίνος
Α)Ο κινηματογράφος
Β)Γνωρίζω το περιβάλλον του τόπου μου
Γ)Τα επαγγέλματα του τόπου μας

ΣΤ2:    Τριανταφύλλου Δέσποινα
Α)Μεσογειακή διατροφή: Ένας θησαυρός στο πιάτο μας
Ομάδες τροφίμων – θρεπτικά συστατικά
Άσκηση – Διαφήμιση – παιδική παχυσαρκία   
Β)Προστατεύουμε τα παιδιά από…
Γ)Το κλίμα αλλάζει…Η Γη βοήθεια μας φωνάζει

Αγγλικών:    Οικονομίδου Βασιλική
1.    Virtual eclass: Τα παραμύθια, οι μύθοι και οι ιστορίες του τόπου μου
2.    e-twinning: "Fairytales of our region" Τα παραμύθια της περιοχής μας - Ομοιότητες και διαφορές με άλλες χώρες.
3.    Στοιχεία Λογοτεχνικής Μετάφρασης: Μεταφράζοντας παραμύθια
Συνεργάζονται οι εκπαιδευτικοί: Καρβουνίδης Σαράντης, Μαντικού Σταματία

Πληροφορική:    Καρβουνίδης Σαράντης
Α)Ψηφιακή πραγματικότητα, η νέα διάσταση του σύγχρονου σχολείου
Β)Η πολιτισμική κληρονομιά της Ρόδου μέσα από την ψηφιακή ματιά των σύγχρονων εξερευνητών της.
Γ)Ψηφιακή παρουσίαση της ζωής και του έργου μιας σημαντικής προσωπικότητας.

Ολοήμερο Α:    Καραγιάννης Βασίλης
Α)Δόντια φροντισμένα – Δόντια γερά
Β)Κάνοντας πλοήγηση στη διατροφική πυραμίδα
Γ)Ο «πράσινος κόσμος της Ρόδου»

Ολοήμερο Β:    Αργυρού Τσαμπίκα

Α)Κυκλοφορώντας με γνώση και άποψη
Β)Εικόνα και τοπική πραγματικότητα – Η δύναμη της φωτογραφίας – φωτογραφική αποτύπωση
Γ)Διευρύνοντας τις λογοτεχνικές μου αναζητήσεις: «Διεθνείς αναγνώσεις στα παιδικά κλασικά λογοτεχνικά κείμενα»

Ολοήμερο Γ:    Λιάκου Βασιλική
Α)Διάστημα – Δομή και εξερεύνηση
Β)Όταν οι κανόνες γίνονται παραμύθι
Γ)Ασφαλώς κυκλοφορώ

Διευθύντρια:    Μαντικού Σταματία
Α) Σχολική ζωή και η αειφορική προσέγγιση(μαθητής-σχολείο-κοινωνία  & η ψηφιοποίηση)
Β) Διαμορφώνοντας οικολογική συνείδηση μέσα από ένα BLOG-Οι ψηφιακά εγγράμματοι μικροί-πολίτες
Γ)Το μαθητικό έντυπο και η στροφή προς την Αειφορία: έκδοση και ψηφιοποίηση