Εκπαιδευτικά προγράμματα σχολικού έτους 2011-2012

Εκπαιδευτικά προγράμματα 2014-2015

Τετάρτη, 05 Νοέμβριος 2014 17:46

Εκπαιδευτικά Προγράμματα σχολικού έτους 2014-2015

Αμπέλι- αμπελάκι μου!

ΤΆΞΗ : Α’    Αριθμός Μαθητών: 17-20  Βαμβουρέλη Πελαγία

 

 

Θαλασσινά καμώματα

ΤΆΞΗ : Α’   Αριθμός Μαθητών: 17*20 Βαμβουρέλη Πελαγία

 

 

Ταξιδεύοντας με ένα βιβλίο

ΤΆΞΗ : Α’    Αριθμός Μαθητών: 17-20 Βαμβουρέλη Πελαγία

 

 

Η φύση και τα προϊόντα της

ΤΆΞΗ : Α’   Αριθμός Μαθητών: 22-20 Μουστάκα Αγγελική

 


Θαλασσοπεριπέτειες

ΤΆΞΗ : Α’    Αριθμός Μαθητών: 22-20 Μουστάκα Αγγελική

 

 

Παίζω διαβάζοντας βιβλία

ΤΆΞΗ : Α’   Αριθμός Μαθητών: 22-20 Μουστάκα Αγγελική

 

 

Η ελιά

ΤΆΞΗ : Β’   Αριθμός Μαθητών:22-20 Παπαβασιλείου Μαρία

 

 

Η γειτονιά μου

ΤΆΞΗ : Β’    Αριθμός Μαθητών 22-20   Παπαβασιλείου Μαρία

 

 

 

Η Λαϊκή Αγορά

ΤΆΞΗ : Β’     Αριθμός Μαθητών 22 -20 Παπαβασιλείου Μαρία

 

 

Ανακύκλωση σημαίνει

ΤΆΞΗ : Γ    Αριθμός Μαθητών: 25-20 Πονίρη Μαρία

 

 

Ένας κρυμμένος θησαυρός….. Ο βυθός της θάλασσας

ΤΆΞΗ : Γ    Αριθμός Μαθητών: 25 -20 Πονίρη Μαρία

 

 

Περιπλανώμενοι με τον Οδυσσέα

ΤΆΞΗ : Γ    Αριθμός Μαθητών: 25-20 Πονίρη Μαρία

 

 

Πειραματίζομαι με το περιβάλλον

ΤΆΞΗ : Δ’1    Αριθμός Μαθητών: 13-20 Καράμπελας Κώστας

 

 

Παίζω με τον κινηματογράφο

ΤΆΞΗ : Δ    Αριθμός Μαθητών: 13-20 Καράμπελας Κώστας

 

 

Ζω σε ένα κόσμο χωρίς σύνορα- παγκοσμιοποίηση

ΤΆΞΗ : Δ’1    Αριθμός Μαθητών: 13-20 Καράμπελας Κώστας

 

 

ΝΕΡΟ:Το πολυτιμότερο αγαθΌ

ΤΆΞΗ : Δ’2    Αριθμός Μαθητών: 13-20 Χαλιπήλια Διονυσία

 

 

ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ:Γνωρίζω τον υποθαλάσσιο κόσμο

ΤΆΞΗ : Δ’2    Αριθμός Μαθητών: 13-20 Χαλιπήλια Διονυσία

 

 

ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ

ΤΆΞΗ : Δ’2     Αριθμός Μαθητών: 13-20 Χαλιπήλια Διονυσία

 

 

Θαλάσσια πηγή ζωής

ΤΆΞΗ : Ε1    Αριθμός Μαθητών: 15-20 Τριανταφύλλου Δέσποινα

 

 

Νερό, το πολυτιμότερο αγαθό

ΤΆΞΗ : Ε’ 1    Αριθμός Μαθητών: 15-20 Τριανταφύλλου Δέσποινα

 

 

Η σιωπή δεν είναι πάντα χρυσός

ΤΆΞΗ : Ε’ 1    Αριθμός Μαθητών: 15-20 Τριανταφύλλου Δέσποινα

 

Ο μαυροπετρίτης μας ταξιδεύει στο αιγαίο

ΤΆΞΗ : E’1    Αριθμός Μαθητών: 15-20 Τριανταφύλλου Δέσποινα

 


Ο φίλος μας το δάσος

ΤΆΞΗ : E’2    Αριθμός Μαθητών: 18-20 Αργυρού Τσαμπίκα

 

 

Περιπλανήσεις στη Ρόδο των ιπποτών

 

ΤΆΞΗ : E’2    Αριθμός Μαθητών: 18-20 Αργυρού Τσαμπίκα

 

Δημιουργία διαφήμισης με ψηφιακό κόμικ

 

ΤΆΞΗ : Στ    Αριθμός Μαθητών: 23-20 Καραπιπέρη Θεοδώρα

 

Η μελέτη στην αρχιτεκτονική- Μελέτη χώρου

ΤΆΞΗ : Στ    Αριθμός Μαθητών: 23-20 Καραπιπέρη Θεοδώρα

 

Μεγάλοι ζωγράφοι 1821-1830- Ιστορικές πηγές

ΤΆΞΗ : Στ    Αριθμός Μαθητών: 23-20 Καραπιπέρη Θεοδώρα

 

Σχολική Ζωή και Αειφορία

Όμιλοι Αριθμός Μαθητών: 20 Μαντικού Σταματία (ΠΕ70)

 

Ηλεκτρονική ενημέρωση-οι μικροί δημοσιογράφοι

Όμιλοι Αριθμός Μαθητών: 20 Μαντικού Σταματία (ΠΕ70)

 

Η Σχολική Ιστοσελίδα

Όμιλοι Αριθμός Μαθητών: 20 Μαντικού Σταματία (ΠΕ70)


La muslque voyage – Μουσικά ελληννογαλλικά ταξίδια

ΤΆΞΗ : Ε-Στ Αριθμός Μαθητών: 15 Σιώπη Αλεξάνδρα

 

Από την Ελλάδα στη Γερμανία….μ’ ένα παραμύθι

ΤΆΞΗ : Ε-Στ Αριθμός Μαθητών: 15 Παραφόρου Φανή(ΠΕ07)

 

Περιπλάνηση στον Ουτοπικό χώρο της Αρχιτεκτονικής

ΤΆΞΗ : Δ-Ε-Στ Αριθμός Μαθητών: 15 Αργυρίου Αιμιλία (ΠΕ08)

 

Εκπαιδευτικά προγράμματα 2013-2014

Πέμπτη, 17 Οκτώβριος 2013 22:12

Εκπαιδευτικά Προγράμματα σχολικού έτους 2013-2014

Τάξη Α’2
Γκολιά Ειρήνη

1.    Κυκλοφορώ ασφαλώς- μελλοντικός σωστός δρόμος
2.    Τρέφομαι υγιεινά- ζω ποιοτικά
3.    Γνωρίζω τις δημόσιες υπηρεσίες της πόλης μου


Τάξη Β’2
Μουστάκα Αγγελική

1.    Λογοτεχνία
2.    Οι 4 εποχές
3.    Το χαρτί


Τάξη Γ’1
Τσιόκανου Μαρία

1.    Υγιεινή των δοντιών
2.    Κυκλοφορώ με ασφάλεια
3.    Μαθαίνω να τρώω σωστά


Τάξη Γ’2
Κοιλιά Ιωάννα

1.    Οι 12 θεοί του Ολύμπου
2.    Τα δικαιώματα των παιδιών
3.    Τα φυτά


Τάξη Δ’1
Μανίκαρου Ειρήνη

1.    Τρέφομαι σωστά
2.    Μικροί ιστορικοί
3.    Τα δικαιώματα του παιδιού


Τάξη Δ’2
Καρβούνη Ευαγγελία

1.    Ελιά, ο θησαυρός της γης
2.    Το νερό, πηγή ζωής
3.    Τρέφομαι μεσογειακά, ζω υγιεινά

Τάξη Ε’2
Τόδας Αλέξανδρος

1.    Σχολική βία και εκφοβισμός: τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης
2.    Διατροφικές συνήθειες
3.    Αειφόρο Σχολείο


Τάξη Στ’1
Κατσούρης Γιώργος

1.    Το ηλιακό μας σύστημα
2.    Δημοκρατία και εκπαίδευση
3.    Φύση χωρίς σκουπίδια


Τάξη Στ’2
Γιαννικόπουλος Ιωάννης

1.    Ανθρώπινες σχέσεις και φιλία
2.    Ο θεσμός της Δημοκρατίας στην Ελλάδα
3.    Ο οδηγός σήμερα


Αγγλικά
Τριγωνάκη Ελένη

1.    Είδη προς εξαφάνιση  (Endangered species)
2.    Μαγειρεύοντας… στην Ευρώπη (Cooking…  in Europe)
3.    Αγγλικά σε 5 ηπείρους (English in 5 continents)


Καράμπελας Κωνσταντίνος
1.    Μαθαίνω και Προωθώ την Αειφορία
2.    Ήχος και Εικόνα: Τέχνη, Επιστήμη και Πολιτισμός
3.    Ερευνώ- Διευρευνώ – Συμπεραίνω – Ζω Δημοκρατικά


ΜΑΝΤΙΚΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ-ΤΙΝΑ
1    Σχολική Ζωή και Αειφορία
2    Ηλεκτρονική ενημέρωση-οι μικροί δημοσιογράφοι
3    Η Σχολική Ιστοσελίδα

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
1    Πολιτείες και Ιστορικά μνημεία της Πόλης μου

ΑΡΓΥΡΟΥ ΤΣΑΜΠΙΚΑ
1    Λογοτεχνικές Περιπλανήσεις
2    Παιδικές αναγνώσεις-καλλιτεχνικές Δημιουργίες
3    Δημιουργώντας Καλλιτεχνικά με αειφορική οπτική

ΚΑΡΒΟΥΝΙΔΗΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ
1    Ψηφιακή ματιά στο μέλλον, η πληροφορική στο σύγχρονο σχολείο.

ΠΑΡΑΦΟΡΟΥ ΦΑΝΗ

1.  Γερμνικά με πυξίδα τη Βιβλιοθήκη  
2.  Τα γερμανικά δίνουν ρυθμό  
3.  Τα Γερμανικά πηγαίνουν… cinema!!!

 

Εκπαιδευτικά προγράμματα 2012-2013

Κυριακή, 13 Ιανουάριος 2013 23:49

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
(Αγωγής Σταδιοδρομίας, Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πολιτιστικών Θεμάτων, Comenius- Leonardo da Vinci και eTwinning)
ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012-2013




A’ Τάξη:     Μουστάκα Αγγελική
Α)Υγιεινή Στόματος
Β)Πράσινη πόλη
Γ)Λογοτεχνία

Β’ Τάξη:    Σωτηράκη Μαρία
Α) Το δένδρο στη ζωή μας
Β) Οι εποχές του χρόνου και οι μήνες του
Γ) Το δικό μας παραμύθι/Η ανατροπή ενός παραμυθιού

Β2:        Κοιλιά Ιωάννα
Α) Ζώα που κινδυνεύουν
Β)Υγιεινή διατροφή – Τρόπος και διατροφικές συνήθειες
Γ) Κυκλοφοριακή αγωγή : Μαθαίνω τα σήματα

Γ1:        Ηρακλείδη Στεργούλα
Α)Μια σταγόνα θησαυρός: από την ελιά στο λάδι
Β)Η θάλασσα είμαι εγώ και βοήθεια για τα ζώα μου ζητώ
Γ)Ανακυκλώνω και δεν αναλώνω

Γ2:        Καρβούνη Ευαγγελία

Α)Τόσο διαφορετικός μα …τόσο ίδιος
Β)Οι περιπέτειες του Οδυσσέα
Γ)Το θέατρο σκιών : Καραγκιόζης

Δ2:        Πονίρη Μαρία
Α)Προστατεύω τους φίλους μου τα δόντια
Β)Καίγεται το δάσος…καίγεται το σπίτι μου.
Μολύνω το νερό σημαίνει…

Ε1:        Μανίκαρου Ειρήνη
Α)Μέλισσες και μέλι, ένας γλυκός θησαυρός
Β)Μεσογειακή διατροφή: Λάδι και ψωμί
Γ)Το σχολείο μας και η ιστορία του

Ε2:        Καράμπελας Κωνσταντίνος
Α)Ο κινηματογράφος
Β)Γνωρίζω το περιβάλλον του τόπου μου
Γ)Τα επαγγέλματα του τόπου μας

ΣΤ2:    Τριανταφύλλου Δέσποινα
Α)Μεσογειακή διατροφή: Ένας θησαυρός στο πιάτο μας
Ομάδες τροφίμων – θρεπτικά συστατικά
Άσκηση – Διαφήμιση – παιδική παχυσαρκία   
Β)Προστατεύουμε τα παιδιά από…
Γ)Το κλίμα αλλάζει…Η Γη βοήθεια μας φωνάζει

Αγγλικών:    Οικονομίδου Βασιλική
1.    Virtual eclass: Τα παραμύθια, οι μύθοι και οι ιστορίες του τόπου μου
2.    e-twinning: "Fairytales of our region" Τα παραμύθια της περιοχής μας - Ομοιότητες και διαφορές με άλλες χώρες.
3.    Στοιχεία Λογοτεχνικής Μετάφρασης: Μεταφράζοντας παραμύθια
Συνεργάζονται οι εκπαιδευτικοί: Καρβουνίδης Σαράντης, Μαντικού Σταματία

Πληροφορική:    Καρβουνίδης Σαράντης
Α)Ψηφιακή πραγματικότητα, η νέα διάσταση του σύγχρονου σχολείου
Β)Η πολιτισμική κληρονομιά της Ρόδου μέσα από την ψηφιακή ματιά των σύγχρονων εξερευνητών της.
Γ)Ψηφιακή παρουσίαση της ζωής και του έργου μιας σημαντικής προσωπικότητας.

Ολοήμερο Α:    Καραγιάννης Βασίλης
Α)Δόντια φροντισμένα – Δόντια γερά
Β)Κάνοντας πλοήγηση στη διατροφική πυραμίδα
Γ)Ο «πράσινος κόσμος της Ρόδου»

Ολοήμερο Β:    Αργυρού Τσαμπίκα

Α)Κυκλοφορώντας με γνώση και άποψη
Β)Εικόνα και τοπική πραγματικότητα – Η δύναμη της φωτογραφίας – φωτογραφική αποτύπωση
Γ)Διευρύνοντας τις λογοτεχνικές μου αναζητήσεις: «Διεθνείς αναγνώσεις στα παιδικά κλασικά λογοτεχνικά κείμενα»

Ολοήμερο Γ:    Λιάκου Βασιλική
Α)Διάστημα – Δομή και εξερεύνηση
Β)Όταν οι κανόνες γίνονται παραμύθι
Γ)Ασφαλώς κυκλοφορώ

Διευθύντρια:    Μαντικού Σταματία
Α) Σχολική ζωή και η αειφορική προσέγγιση(μαθητής-σχολείο-κοινωνία  & η ψηφιοποίηση)
Β) Διαμορφώνοντας οικολογική συνείδηση μέσα από ένα BLOG-Οι ψηφιακά εγγράμματοι μικροί-πολίτες
Γ)Το μαθητικό έντυπο και η στροφή προς την Αειφορία: έκδοση και ψηφιοποίηση

 

Δύο πρωτιες στο τοπικό σχολικό προκριματικό πρωτάθλημα σκάκι

Πέμπτη, 01 Μάρτιος 2012 22:09

Δύο μαθητές του σχολείου μας κατάφεραν να διακριθούν στις υψηλότερες θέσεις του τοπικού σχολικού πρωταθλήματος Σκάκι. Πρόκειται για τον Ρούσσο Ι. Σταμάτη, μαθητής της Γ' τάξης του σχολείου μας πήρε την 1η θέση και τον Σταματιάδη Ιωάννη, μαθητή της Α' τάξης που κατέκτησε την δεύτερη θέση.

Ο Σταμάτης κατάφερε να διακριθέι ύστερα από 7 νίκες σε 7 αγώνες, ενώ ο Γιάννης είχε 6 νίκες.

Παρακάτω υπάρχουν φωρογραφίες από τους αγώνες.

Περισσότερα: Δύο πρωτιες στο τοπικό σχολικό προκριματικό πρωτάθλημα σκάκι

 

Εκπαιδευτικά προγράμματα 2011-2012


Εκπαιδευτικά προγράμματα 2011-2012
1. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
(Αγωγής Σταδιοδρομίας, Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Αγωγής, Πολιτιστικών Θεμάτων, Comenius- Leonardo DA Vinci και eTwinning)
ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2011-12
ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ Δ.Β.Μ.Θ. ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας www.ypepth.gr (προσεχώς www.minedu.gov.gr)

2. Υλοποίηση Προγραμμάτων στα πλαίσια της συνεργασίας με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου

ΑΝΑΛΥΣΗ-ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ




Α’ Τάξη
• Διατροφικές συνήθειες-Βιολογικά προϊόντα.
• Τα φυτά του τόπου μου, αυτά που μένουν και αυτά που εξαφανίζονται.
• Κοιτώντας αειφορικά τη γειτονιά μου.

Β’ Τάξη
• Υγεία και διατροφή.
• Ήθη-Έθιμα-Παράδοση-Συνταγές-Διατροφή στον τόπο μου.
• Ο μικρός κόσμος γύρω μου.
• Λογοτεχνία-Λογοτεχνικές περιπλανήσεις.
• Η γειτονιά μου με αειφορική διάσταση.
• Συνταγές του τόπου μου.

Γ΄Τάξη
• Τα ζώα του τόπου μου, αυτά που μένουν και αυτά που εξαφανίζονται.
• Μυθολογία-Θεοί-Ημίθεοι-Άθλοι.
• Πολιτιστικές αξίες-Αρχαιολογικοί τόποι-Οδοιπορικά-Μουσεία.
• Η Νεοελληνική Γλώσσα και το Θεατρικό Παιχνίδι συναντούν τη Διαπολιτισμικότητα

Δ’ Τάξη
• Αναγνωρίζοντας/Μαθαίνοντας μια συγγραφέα μέσα από τα κείμενά της.
• Θρύλοι του τόπου μου-Στοιχεία πολιτισμικής παράδοσης.
• Καμπουροπούλου (ΥΠΕΠΘ)
• Λογοτεχνικές διαδρομές. Η Άλκη Ζέη’’ σαν πρόσωπο μέσα από τα κείμενά της.

Ε’ Τάξη
• Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
• Οι ήρωες και τα πρόσωπα στις λογοτεχνικές περιπλανήσεις-‘’Το παράδειγμα της Άλκη Ζέη’’-Βιβλιοκριτικές και άλλων Λογοτεχνών
• Στο εγγύτερο περιβάλλον μου αναζητώντας την ιστορικότητα και την αρχιτεκτονική διάσταση.

ΣΤ΄Τάξη
• Λογοτεχνία και περιπλάνηση.
- ‘’Φιλενάδα Φουντουκιά μου’’(Αγγελική Βαρελά).
Αειφορική προσέγγιση (περιβαλλοντική ανησυχία) μέσα από τα μάτια ενός παιδιού.
- Παραγωγή κειμένου
- Ανάλυση κειμένου
• ‘’Ο θησαυρός της Βαγίας’’ (πολιτιστικό) Ζωρζ Σαρρή’’.
• Δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού-Φυσικό αέριο.

Αγγλικά

1. Σήματα ΚΟΚ-Πολυπολιτισμική προσέγγιση
2. Ημέρα της Γης-Διαθεματικές δράσεις, με διερεύνηση στα: Μόλυνση-Ανακύκλωση-είδη προς εξαφάνιση

Τμήμα Ένταξης
1. Το Παράδειγμα « συγγραφέα» Παιδικής Λογοτεχνίας, Η αρχή και το Τέλος μιας διαδρομής
2. Το παραμύθι των Χριστουγέννων με Αειφορική διάσταση

Διευθύντρια
1. Μικρασιατική Εκστρατεία και Καταστροφή: Διαδρομές Ιστορίας» Περίοδος 1919-1922
2. Το παράδειγμα και οι εφαρμογές της σχολικής ιστοσελίδας, με αειφορικές προεκτάσεις
3. Το Μαθητικό έντυπο και η ηλεκτρονική του μορφή: «Δουλεύοντας την Είδηση»

Δάσκαλος Ολοήμερου Α΄
1. Επαγγέλματα και επαγγελματίες
2. Τι θα γίνω όταν μεγαλώσω
3. Οι ακτές του Τόπου μας

Δάσκαλος Ολοήμερου Α΄
1. Παραγωγή ενέργειας στον Τόπο μας
2. Συλλέγω παραδόσεις του τόπου μου
3. Οι Εθνικές Γιορτές: Ιστορία και Επετειακές Προσεγγίσεις