Μαθητές

Ζωγράφισε ένα ψάρι - Paint a fish

Τετάρτη, 13 Μάρτιος 2013 23:53

Το σχολείο μας συμμετείχε στην ευρωπαική καμπάνια "Ζωγράφισε ένα ψαρι". Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να βοηθήσει στην ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση των νέων παιδιών για την διατήρηση των θαλλάσιων πόρων. Στην ιστοσελίδα της πρωτοβουλίας "Ζωγράφισε ένα ψάρι" έχουν αναρτηθεί μέχρι σήμερα 24906 ζωγραφιές ψαριών εκ των οποίων 113 ανήκουν σε μαθητές του σχολείου μας. Οι ζωγραφιές είναι αναρτημένες στο http://www.paintafish.org/gallery?page=3

 

Συνεχίζουν τις επιτυχίες στο σκάκι μαθητές του σχολείου μας

Κυριακή, 13 Ιανουάριος 2013 23:26

Πρωτάθλημα σκακιού παίδων από τον Σκακιστικό Όμιλο Ρόδου

Ολοκληρώθηκε το Σάββατο 8 Δεκ 2012 με τον 4ο τον 5ο γύρο και τις απονομές, το 2ο Τουρνουά γρήγορου σκακιού, στο πλαίσιο του 1ου Grand Prix Ρόδου 2012.

Διακρίθηκαν ο Ρούσσος Σταμάτης και ο Γεμενετζής Νίκος.

Καλή συνέχεια ευχόμαστε στα παιδιά.

   

Άλλη μια επιτυχία του Σταμάτη στο σκάκι

Σάββατο, 01 Δεκέμβριος 2012 08:20

Ο μαθητής του σχολείου μας Σταμάτης Ρούσος του Ιωάννη συμμετείχε, αυτό το μήνα, στο 4ο ατομικό ανοικτό πρωτάθλημα Ρόδου που διοργάνωσε ο σκακιστικός όμιλος Ρόδου Ιππότης.
Στο πρωτάθλημα αυτό συμμετείχαν 17 σκακιστές, 16 ενήλικοι και ο εννιάχρονος Σταμάτης.
Πολύ μεγάλη επιτυχία χαρακτηρίζεται το ότι ισοβάθμησε στην πρώτη θέση μαζί με άλλους 2 ενήλικες σκακιστές, σημειώνοντας 5,5 πόντους σε 7 παρτίδες. Δηλαδή, κατάφερε να νικήσει σε 5 αγώνες, να παραχωρήσει 1 ισοπαλία και να δεχθεί την ήττα μόνο σε 1 αγώνα, από τον κύριο Μενίκο Δημήτρη, που πήρε τελικά και την 1η θέση μετά την άρση των κριτηρίων ισοβαθμίας.

Περισσότερα: Άλλη μια επιτυχία του Σταμάτη στο σκάκι

 

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 4ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟY ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΕΕΠ‐ΔΤΠΕ (2011‐2012)

Τετάρτη, 17 Οκτώβριος 2012 09:12


«Δημιουργήστε ψηφιακά, κατασκευάστε ένα website, γίνετε πρεσβευτές του τόπου σας» (υπό την αιγίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.) http://www.diagonismos2012.com


ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ 4ο ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΕΕΠ‐ΔΤΠΕ

Προσπαθούμε να εμφυσήσουμε στους μαθητές μας αρχές, ώστε να μπορέσουν να εκτιμήσουν την αξία της παιδείας, όχι απλά σαν εργαλειακή εγκυκλοπαιδική μόρφωση, αλλά κυρίως σαν μέσο ψυχικής και πνευματικής καλλιέργειας, που οδηγεί στην ποιοτική βίωση της ζωής και σαν μηχανισμό προσωπικής ενδυνάμωσης και συλλογικής αντίστασης στη φθορά της παρακμής.

Περισσότερα: ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 4ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟY ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΕΕΠ‐ΔΤΠΕ (2011‐2012)

   

Σελίδα 1 από 12